Visszatérés

2011. szeptember 5.

"Hello, hello, újra itt vagyok..." - kezdhetném - Ákos szavait idézve - az új bejegyzést.
Elég régóta nem adtam életjelet magamról itt a Spontareality-n, de amint Reactor-nak is írtam korábban, élettapasztalatokat gyűjtögettem az elmúlt időszakban, amiket aztán valóságos élmény formájában megoszthatok majd itt veletek, olvasókkal.


Minden ember - aki tudatosan próbálja élni az életét - szükségszerű, hogy változzon, fejlődjön. Természetesen én sem vagyok ez alól kivétel, így az elmúlt időszak alatt rengeteget formálódott személyiségem, kialakult az egyéni blogírási stílusom. Saját szóhasználattal élve: mikro-bejegyzéseket fogok írni a közeljövőben.

Hogy mi is pontosan az a mikro-bejegyzés? Ha meg kellene határoznom, akkor azt mondanám, hogy érdekes fogalmak, gondolatok pár tömör, lényegre koncentráló mondatban leírva, képpel illusztrálva. A kevesebb néha több, ez az elvem, remélem sikerül elgondolkodtató írásokkal megajándékoznom mindenkit, aki ellátogat ide.


Egy szó, mint száz: visszatértem. Hamarosan olvashatjátok írásaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése